ENG / GEO
032 2 505 222
ENG / GEO
რაში გვეხმარება ფლავონოიდების დიდი რაოდენობით მიღება?
კვება
რაში გვეხმარება ფლავონოიდების დიდი რაოდენობით მიღება?
მეცნიერებმა დაამტკიცეს, რომ საკვებში 6000-მდე ფლავონოიდია რომელსაც ძირითადად შეიცავს ხილი და ბოსტნეული: მარწყვი, შავი მოცხარი, მწვანე ჩაი, ვაშლი, მსხალი და ხახვი.
  • საკვებ რაციონში ფლავონოიდების რაოდენობის გაზრდით შესაძლებელია წონაში დაკლება, სასურველი წონის შენარჩუნება.
  • მცირდება კარდიოვასკულური დაავადებების განვითარების რისკი
  • რეგულირდება არტერიული წნევის ციფრები
  • მცირდება შაქრიანი დიაბეტის განვითარების რისკი
  • მკვეთრად მცირდება ზოგიერთი სიმსივნის განვითარების რისკი, კერძოდ: კუჭის, კოლორექტალური, შარდის ბუშტის, წინამდებარე ჯირკვლის სიმსივნეების განვითარება.
29
07.2021
,,ჯეო ჰოსპიტალსი” კოვიდ კლინიკებში საწოლფონდის, ვაქცინაციის კაბინეტების და ამცრელი ბრიგადების დამატებას განაგრძობს
ქვეყანაში არსებულ ეპიდემიოლოგიურ ვითარებაზე და იმუნიზაციის პროცესზე, როგორც COVID-19-ის წინააღმდეგ ბრძოლის ყველაზე ეფექტურ მექანიზმზე ისაუბრეს ჯანდაცვის სექტორის წამყვანი კლინიკების ხელმძღვანელებმა პრემიერის ინიციატივით გამართულ შეხვედრაზე. კლინიკების წარმომადგენლების მხრიდან გამოითქვა მზაობა ვაქცინაციის გაზრდილი ტემპების გათვალისწინებით დამატებითი რესურსების მობილიზების შესახებ.
გაიგეთ მეტი ყველა სიახლის ნახვა