ENG / GEO
032 2 505 222
ENG / GEO
როგორ შევამციროთ ქვემო კიდურების შეშუპება, ტკივილი ?
სხვადასხვა
როგორ შევამციროთ ქვემო კიდურების შეშუპება, ტკივილი ?
ხანგრძლივი დგომა, ჯდომა, უმოძრაობა, ასევე ორსულობა ზრდის ქვემო კიდურების შეშუპების, ტკივილის განვითარების რისკს. რეკომენდირებულია:
  • ელასტიური წინდების გამოყენება, რომელიც მკვეთრად ამცირებს შეშუპების განვითარების რისკს და ტკივილს. ელასტიური წინდები არ უნდა იყოს ძალიან მოჭერილი კიდურებზე. სასურველია შერჩეული იყოს ანგიოლოგის მიერ.
  • აუცილებელია ქვემო კიდურების ხშირი მოსვენება, ჰორიზონტალური მდებარეობის მიღება.
  • ვარჯიში ერთ-ერთი საუკეთესო მეთოდია ქვემო კიდურების კუნთების გასამაგრებლად, ტონუსის ასამაღლებლად და შეშუპების შესამცირებლად.
  • წონაში დაკლება მკვეთრად ამცირებს ქვემო კიდურების შეშუპების განვითარების რისკს.
  • ზღვის მარილის 15-20 წუთიანი აბაზანები გრილი წყლით ამცირებს სიმპტომებს.
21
01.2022
,, ჯეო ჰოსპიტალს”-ის მარნეულის სამედიცინო ცენტრის კლინიკურმა დირექტორმა ყველაზე აქტუალურ თემებზე რადიო ,,მარნეულის" გადაცემაში ,,მნიშვნელოვანი დეტალი" ისაუბრა.
კორონა ვირუსის ახალ შტამზე, მის მართვაზე და მკურნალობის დეტალებზე ისაუბრა რეანემატოლოგმა ტატა შენგელაიამ, რომლის თქმითაც კორონა ვისუსის ახალი შტამის გავრცელების სისწრაფე ისეთი მაღალია, რომ ერთ კვირაში მლიანად ჩაანაცვლებს ,,დელტას“. მისივე თქმით ამ სიტუაციაში ძალიან მნიშვნელოვანია, რაც შეიძლება მეტი მოქალაქე იყოს აცრილი, რადგან ხშირ შემთხვევაში ასეთი პაციენტების მართვა სახლის პირობებშია შესაძლებელი.
გაიგეთ მეტი ყველა სიახლის ნახვა