ENG / GEO
032 2 505 222
ENG / GEO
როგორ შევამციროთ ქვემო კიდურების შეშუპება, ტკივილი ?
სხვადასხვა
როგორ შევამციროთ ქვემო კიდურების შეშუპება, ტკივილი ?
ხანგრძლივი დგომა, ჯდომა, უმოძრაობა, ასევე ორსულობა ზრდის ქვემო კიდურების შეშუპების, ტკივილის განვითარების რისკს. რეკომენდირებულია:
  • ელასტიური წინდების გამოყენება, რომელიც მკვეთრად ამცირებს შეშუპების განვითარების რისკს და ტკივილს. ელასტიური წინდები არ უნდა იყოს ძალიან მოჭერილი კიდურებზე. სასურველია შერჩეული იყოს ანგიოლოგის მიერ.
  • აუცილებელია ქვემო კიდურების ხშირი მოსვენება, ჰორიზონტალური მდებარეობის მიღება.
  • ვარჯიში ერთ-ერთი საუკეთესო მეთოდია ქვემო კიდურების კუნთების გასამაგრებლად, ტონუსის ასამაღლებლად და შეშუპების შესამცირებლად.
  • წონაში დაკლება მკვეთრად ამცირებს ქვემო კიდურების შეშუპების განვითარების რისკს.
  • ზღვის მარილის 15-20 წუთიანი აბაზანები გრილი წყლით ამცირებს სიმპტომებს.
19
11.2020
გურჯაანის „ჯეო ჰოსპიტალსი“-ს ონლაინ კლინიკა, რომელიც რეგიონში ერთადერთია ბინაზე პაციენტების მართვას უკვე ვიდეო კონსულტაციებით ანხორციელებს
დღეიდან, კლინიკაში ექიმები ვიდეო კონსულტაციების მეშვეობით შეძლებენ იმ პაციენტების მართვას, რომლებიც მკურნალობას სახლში გადიან. არსებული ეპიდვითარების ფონზე, ონლაინ კლინიკების ჩართულობა სტრატეგიულად მნიშვნელოვანია როგორც ოპტიმალური მართვის, ასევე დაინფიცირების რისკების შემცირებისა და მედპერსონალის რესურსის შენარჩუნებისთვის.
გაიგეთ მეტი ყველა სიახლის ნახვა