ENG / GEO
032 2 505 222
ENG / GEO
როგორ შევამციროთ ქვემო კიდურების შეშუპება, ტკივილი ?
სხვადასხვა
როგორ შევამციროთ ქვემო კიდურების შეშუპება, ტკივილი ?
ხანგრძლივი დგომა, ჯდომა, უმოძრაობა, ასევე ორსულობა ზრდის ქვემო კიდურების შეშუპების, ტკივილის განვითარების რისკს. რეკომენდირებულია:
  • ელასტიური წინდების გამოყენება, რომელიც მკვეთრად ამცირებს შეშუპების განვითარების რისკს და ტკივილს. ელასტიური წინდები არ უნდა იყოს ძალიან მოჭერილი კიდურებზე. სასურველია შერჩეული იყოს ანგიოლოგის მიერ.
  • აუცილებელია ქვემო კიდურების ხშირი მოსვენება, ჰორიზონტალური მდებარეობის მიღება.
  • ვარჯიში ერთ-ერთი საუკეთესო მეთოდია ქვემო კიდურების კუნთების გასამაგრებლად, ტონუსის ასამაღლებლად და შეშუპების შესამცირებლად.
  • წონაში დაკლება მკვეთრად ამცირებს ქვემო კიდურების შეშუპების განვითარების რისკს.
  • ზღვის მარილის 15-20 წუთიანი აბაზანები გრილი წყლით ამცირებს სიმპტომებს.
06
10.2021
ჯეო ჰოსპიტალსი ,,ვარდისფერი ოქტომბრის" ფარგლებში დაგეგმილ საქველმოქმედო კამპანიაში ჩაერთო
,,ჯეო ჰოსპიტალსი“, როგორც მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობის კომპანია, წელსაც უერთდება ,,ვარდისფერი ოქტომბრის“ ფარგლებში დაგეგმილ საქველმოქმედო კამპანიას, რომელიც ძუძუს კიბოს წინააღმდეგ ბრძოლასა და ცნობიერების ამაღლებას ითვალისწინებს.
გაიგეთ მეტი ყველა სიახლის ნახვა