ENG / GEO
032 2 505 222
ENG / GEO
როგორ შევამციროთ ქვემო კიდურების შეშუპება, ტკივილი ?
სხვადასხვა
როგორ შევამციროთ ქვემო კიდურების შეშუპება, ტკივილი ?
ხანგრძლივი დგომა, ჯდომა, უმოძრაობა, ასევე ორსულობა ზრდის ქვემო კიდურების შეშუპების, ტკივილის განვითარების რისკს. რეკომენდირებულია:
  • ელასტიური წინდების გამოყენება, რომელიც მკვეთრად ამცირებს შეშუპების განვითარების რისკს და ტკივილს. ელასტიური წინდები არ უნდა იყოს ძალიან მოჭერილი კიდურებზე. სასურველია შერჩეული იყოს ანგიოლოგის მიერ.
  • აუცილებელია ქვემო კიდურების ხშირი მოსვენება, ჰორიზონტალური მდებარეობის მიღება.
  • ვარჯიში ერთ-ერთი საუკეთესო მეთოდია ქვემო კიდურების კუნთების გასამაგრებლად, ტონუსის ასამაღლებლად და შეშუპების შესამცირებლად.
  • წონაში დაკლება მკვეთრად ამცირებს ქვემო კიდურების შეშუპების განვითარების რისკს.
  • ზღვის მარილის 15-20 წუთიანი აბაზანები გრილი წყლით ამცირებს სიმპტომებს.
25
01.2021
ზურაბ ქიტოშვილი -" იმედი მაქვს გუნდური მუშაობის პრინციპით სტრატეგიული განვითარების საკითხებზე შევთანხმდებით"
,,ჯეო ჰოსპიტალს“-ის დირექტორი ზურაბ ქიტოშვილი ოკუპირებული ტერიტორიებიდან დევნილთა, შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის მინისტრი ეკატერინე ტიკარაძესთან გამართულ შეხვედრას დაესწრო. შეხვედრის მთავარი თემა პანდემიისა და ეკონომიკური კრიზისის ფონზე არსებული გამოწვევები და კლინიკების პრობლემების გაზიარება იყო.
გაიგეთ მეტი ყველა სიახლის ნახვა