ENG / GEO
032 2 505 222
ENG / GEO
სტრესი და იოგა
ფიტნესი
სტრესი და იოგა
ჩვენს ყოველდღიურობაში სტრესული სიტუაციები საკმაოდ ხშირი მოვლენაა. სტრესის წინააღმდეგ ბრძოლის მეთოდებიც ერთმანეთისგან განსხვავდება.
მეცნიერულად დადასტურებულ ფაქტად მიიჩნევა რომ ერთ-ერთი მეთოდი იოგაა - სუნთქვითი ვარჯიშები და რელაქსაცია, რომელიც დაგეხმარებათ სიმშვიდის მოპოვებაში, რისი საშუალებითაც მარტივად დაამარცხებთ სტრესს და დაძაბულობას. გაითვალისწინეთ რომ იოგას ყველა ვარჯიში მშიერ კუჭზე უნდა შეასრულოთ, ან კვებიდან 3-4 საათი მაინც უნდა იყოს გასული. შეგიძლიათ 1 საათით ადრე მიიღოთ სითხე (წყალი ყავა ჩაი და ა.შ )
25
01.2022
„ჯეო ჰოსპიტალს“-ის კახეთის ონლაინ კლინიკის ხელმძღვანელი დეა ცაბუტაშვილი სტუმრად „ფორტუნას“ პირდაპირ ეთერში
ექიმი დეა ცაბუტაშვილი პოსტკოვიდ სიმპტომებზეც საუბრობს და ამბობს, რომ ძირითადად პაციენტებს კოვიდის გადატანის შემდეგ რჩებათ ხველა, სახსრების ტკივილი, ფსიქიური ჯანმრთელობის და ასევე ფარისებრი ჯირკვლის პრობლემები.
გაიგეთ მეტი ყველა სიახლის ნახვა